Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

U kunt ons telefonisch, via de mail of via het contactformulier bereiken. Ga naar onze pagina Contact voor onze contactgegevens. 

Wat vervelend dat u een probleem ervaart met onze producten. Uiteraard helpen wij u graag. U kunt telefonisch of via de email contact met ons opnemen. U vindt onze contactgegevens op de pagina Contact.

 

Vanaf je account kun je recente bestellingen bekijken, je verzend- en factuuradressen beheren en je wachtwoord en account details bewerken. Om een account aan te maken gaat u naar Mijn account.

Ga naar Mijn account en klik op wachtwoord vergeten. U ontvangt een email waarmee u uw wachtwoord kunt resetten.

U kunt uw emailadres wijzigen in uw account dashboard. Ga naar Mijn account en klik op accountgegevens. U kunt nu uw juiste emailadres invoeren.

U kunt uw adres wijzigen in de account dashboard. Ga via Mijn account naar 'adres' en wijzig uw adresgegevens.

Wat jammer dat u zich wilt uitschrijven. U kunt contact met ons opnemen via email als u zich wilt uitschrijven. Ga naar onze pagina Contact voor de contactgegevens. 

U kunt bij de Winkelmand uw kortingscode of couponcode invoeren. Klik vervolgens op waardebon toepassen. De korting wordt vervolgens toegepast op uw producten. U kunt dit zien in uw winkelmand.  

U ontvangt een email van ons zodra wij uw bestelling hebben afgehandeld. Daarnaast ontvangt u een track & trace code van myparcel, zodat u uw bestelling kunt volgen.

Bij een bestelling tot € 40,00 betaald u € 6,15 verzendkosten. Indien uw bestelling boven de € 40,00 is betaald u geen verzendkosten. Moet uw bestelling bezorgd worden in Leiden, Oegstgeest, Sassenheim of Lisse, dan komen wij het tijdelijk gratis bij u bezorgen op vrijdag.

U ontvangt uw bestelling doorgaans binnen 2 tot 4 werkdagen.

Ga naar Algemene voorwaarden om deze te bekijken.

Lees onze privacy verklaring voor meer informatie.

Winkelwagen